Monday, February 8

Happy CNY !

Wishing you all a .. (i don't really know what to say ) yeah, uhmm..happy chinese new year. Well,i wish to get a new phone. Anyone interest in getting me one ? lol. Here is a joke that i received the other day, enjoy reading !

有三个猎人,他们都各有一间店,但他们却不知到对方是营业什么的.一天,他们约好一起去打猎...他们同时猎到了一只老虎.于是他们就开始分老虎肉!猎人A: 我要虎脚,因为我是卖老虎粥的,必须用到新鲜的脚肉.猎人B: 我要它的身体,因为我是卖老虎肉的.猎人C 却说到: 我要它的头...猎人A 和B 奇怪的问道: 为什么?? 猎人C 开心的说道:因为我是开 MAYBANK 的 !! 虎年快乐 !

No comments:

Post a Comment